Subject: FW: Kohtade arv Tabasalu Pihlakodu õendusabiteenuses, üldhooldusteenuses ja erihooldusteenuses.
From: "Aule Kikas - Pihlakodu Tabasalu" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 13:48:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Oleme üle vaadanud oma (Tabasalu Pihlakodu) teenuste mahud ja otsustasime:

1.	Muuta õendusabi voodikohtade arvuks  16 kohta
2.	Muuta üldhooldusteenuse kohtade arvuks 172 kohta.

Kohtade arvu muutus on tingitud Tervisekassa poolt eraldatud ravijuhtude 
arvust statsionaarsele õendusabi teenusele.  Et ravijuhtude arv muutub, võib 
ka edaspidi olla vajadus teha muudatusi.

Parimate soovidega

Aule Kikas

juhataja
Tabasalu Pihlakodu

PIHLAKODU AS

Tel. +372 5190 9530

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.pihlakodu.ee <http://www.pihlakodu.ee/>

From: Anna Trapido <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 17, 2024 11:11 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Merike I Pihlakodu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kohtade arv Tabasalu Pihlakodu õendusabiteenuses, 
üldhooldusteenuses ja erihooldusteenuses.

Tere

Kolleeg saatis edasi Teie kirjavahetuse seoses õendusabiteenusega. 
Kirjavahetusest sain aru, et hetkel otsustasite jätta muutmata tegevusloa 
õendusabiteenuse voodikohtade arvu osas. Kas sellest tulenevalt hetkel jääb 
muutmata ka kohtade arv üldhooldusteenuses ja erihooldusteenuses?

Lugupidamisega

Anna Trapido

vaneminspektor

Terviseameti Põhja regionaalosakond

(+372) 794 3710, 5982 1714

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.
This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.

Saatja: Aule Kikas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 16. jaanuar 2024 14:24
Adressaat: Adelina Žemžurova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: 'Merike Merirand | Pihlakodu' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Tegevusloa L05078 päring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere jälle,

Arutasime veelkord õendusabiteenuse voodikohtade osas ja otsustasime, et 
jätame siiski hetkel tegevusloa muutmata ning  enne muudatuse tegemist 
ootame ära Tervisekassa 2024.a  ravijuhtude lepingumahu.

Lugupidamisega,

Aule Kikas

Tabasalu Pihlakodu juhataja

+372 5190 9530

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.pihlakodu.ee/> www.pihlakodu.ee

From: Adelina Žemžurova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 16, 2024 11:57 AM
To: Aule Kikas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Tegevusloa L05078 päring

Tere

Palume esitada avaldus digiallkirjaga.

Lugupidamisega

Adelina Žemžurova

Peaspetsialist (tegevusload)

Tervishoiuteenuste osakond

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.

Данное письмо является конфиденциальным и предназначено для использования 
адресатом. Любое использование данного письма каким-либо образом или 
копирование лицом, которое не обозначено адресатом, запрещено. Если Вы 
получили данное письмо по ошибке, пожалуйста, немедленно сообщите об этом 
отправителю письма и удалите полученное письмо вместе с прикреплёнными к 
нему файлами.

Saatja: Aule Kikas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 16. jaanuar 2024 11:53
Adressaat: Adelina Žemžurova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: 'Merike Merirand | Pihlakodu' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Tegevusloa L05078 päring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palume õendusabiteenuse kohtade arvu Pihlakodus AS  Tabasalu Pihlakodus 
vähendada 14-ni.

Lugupidamisega,

Aule Kikas

Tabasalu Pihlakodu juhataja

+372 5190 9530

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.pihlakodu.ee/> www.pihlakodu.ee

From: Adelina Žemžurova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 15, 2024 12:37 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Tegevusloa L05078 päring

Tere, Lp Aule Kikas

Saime aru, et soovite õendusabiteenuse (L05078) kohtade arv vähendada. Seega 
palume Teid esitada vastav taotlus (vabas vormis).

Lugupidamisega

Adelina Žemžurova

Peaspetsialist (tegevusload)

Tervishoiuteenuste osakond

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.

Данное письмо является конфиденциальным и предназначено для использования 
адресатом. Любое использование данного письма каким-либо образом или 
копирование лицом, которое не обозначено адресатом, запрещено. Если Вы 
получили данное письмо по ошибке, пожалуйста, немедленно сообщите об этом 
отправителю письма и удалите полученное письмо вместе с прикреплёнными к 
нему файлами.

Saatja: Anna Trapido <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 15. jaanuar 2024 09:19
Adressaat: Adelina Žemžurova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Katrin Roosipuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Ed: Tabasalu Pihlakodu plaanid

Tere

Edastan Teile teadmiseks, et Pihlakodu AS Tabasalu Pihlakodu pöördus Põhja 
Regiooni poole sooviga suurendada hooldekodus kohtade arvu. Selle tulemusena 
väheneb õendusabiteenuse kohtade arv.

Edastan all oleva informatsiooni ja plaanid. Üldhooldusteenus ja 
erihooldusteenuse terviseohutuse hinnangu väljastamisega tegeleb Põhja RO.

Lugupidamisega

Anna Trapido

vaneminspektor

Terviseameti Põhja regionaalosakond

(+372) 794 3710, 5982 1714

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.
This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.

Saatja: Aule Kikas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 15. jaanuar 2024 07:30
Adressaat: Anna Trapido <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: 'Merike Merirand Pihlakodu' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Tabasalu Pihlakodu plaanid

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan tegevusloa täpsustamiseks Pihlakodu AS Tabasalu Pihlakodu 
korruseplaanid ja tegevusest  lähtuvad tubade jaotused.

1.	Üldhooldusteenus-173 kohta

I korrus (59 kohta), sh

2-sed toad  (56 kohta): 104,106, 108,110, 124,  210, 208, 206, 203, 201,199, 
184, 182, 180, 178, 176, 174, 172, 170, 189, 191, 187, 168, 194, 196, 217, 
219, 221
1-sed toad (3 kohta):  212, 214, 223

II korrus (114 kohta)

2-sed toad  (102  kohta): 269, 271, 273, 275, 277, 279, 281. 314, 316, 318, 
298, 296, 294, 292, 290, 288, 286, 284,  422, 420,  418, 416, 414, 412, 390, 
388, 386,  281, 379,377, 374, 372, 370, 351, 349, 347, 345, 343, 341, 339, 
353, 355, 357, 359, 361, 363, 365, 367, 392, 394, 369
1-sed toad – (12 kohta): 310, 300,  438. 436, 434, 432. 409, 407, 406, 384, 
337, 335

2.	Õendusabiteenus- 14 kohta

I korrus (14 kohta), sh

2-sed toad (12 kohta)  - 112, 114, 116, 126, 128, 130,
              1-sed toad  (2 kohta) - 147, 149

3.	Erihooldusteenus-1 kohta

II korrus  ( 1 koht), sh

1-sed toad (1 koht) 398

Lugupidamisega,

Aule Kikas

Tabasalu Pihlakodu juhataja

+372 5190 9530

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.pihlakodu.ee/> www.pihlakodu.ee

From: Merike Merirand | Pihlakodu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 12, 2024 4:31 PM
To: 'Aule Kikas' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tabasalu plaanid

Tere,

Saata Pihlakodu AS Tabasalu PK plaanid, mis teenused, mis ruumides 
osutatakse:

1.	Üldhooldusteenus-173 koht
2.	Õendusabiteenus-14 kohta
3.	Erihooldusteenus-1 kohta

Anna Trapido

vaneminspektor

Terviseameti Põhja regionaalosakond

tel +372 7943710, 59821714

e-mail  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn